Hvordan fungerer SAFEonNET?

Opstår der dårlig omtale af din virksomhed på nettet, vil et forløb hos SAFEonNET® foregå på følgende måde.

  • 1. RÅDGIVNING

  • 2. ANALYSE

  • 3. MEDIERÅDGIVNING

  • 4. VURDERING

  • 5. EKSEKVERING

Rådgivning

Ved opstart gives eksklusiv adgang til database med guides og rådgivning til, hvordan shitstorms og dårlig omtale online undgås. Ved behov tilbydes telefonisk rådgivning.

Analyse

Er skaden sket, foretages en grundig analyse af den dårlige omtale. Herudfra leveres en endelig handlingsplan med anbefalinger til, hvordan den dårlige omtale bedst imødegås.

Medierådgivning

Der tilbydes skræddersyet medierådgivning i forhold til, hvordan den konkrete shitstorm og dårlige omtale kan og bør håndteres og hvordan det konkrete medie håndteres.

Mægling

Ved behov ydes konfliktmægling mellem virksomheden og den part, der står bag den dårlige omtale med det formål, at få den dårlige omtale bearbejdet.

Juridisk vurdering

Vurderes shitstormen og den dårlige omtale som værende injurierende, vil der blive foretaget en juridisk vurdering af, hvorvidt den dårlige omtale kan bearbejdes med juridiske skridt.

Eksekvering

SAFEonNET® vil bearbejde shitstormen og den dårlige omtale og sørge for, at positiv omtale godtgør for den dårlige omtale fra min. side 1 på Google.dk, hvis ikke helt fra Googles index samt på sociale medier og anmeldelsessider.

Er du interesseret i at høre mere?