Beskyt din virksomhed mod dårlig omtale på nettet

SAFEONNET® ERHVERV

Med SAFEonNET® ERHVERV sørger vi for at håndtere og bearbejde shitstorms og dårlig omtale af din virksomhed på Google, sociale medier og anmeldelsessider, og så tilbyder vi oveni online medierådgivning, juridisk bistand og mægling mellem parter.

Dårlig omtale på Google

(Håndtering og bearbejdning)

Dårlig omtale på sociale medier

(Håndtering og bearbejdning)

Dårlig omtale på anmeldelsessider

(Håndtering og bearbejdning)

Online medierådgivning

(Proaktiv & Reaktiv)

Juridisk vurdering

Mægling mellem parter

PLUS

Til SAFEonNET® ERHVERV kan du tilkøbe følgende tillægsydelser

  • SAFEONNET® ERHVERV PRO

    • Forebyggende og proaktivt reputation management arbejde, der vil mindske sandsynligheden for en eventuel shitstorm eller dårlig omtale om din virksomhed på nettet.

  • SAFEONNET® ERHVERV WATCH

    • Kontinuerlig online overvågning af dårlig omtale af din virksomhed på nettet, hvilket sikrer øjeblikkelig indgriben og behandling heraf af SAFEonNET®.

EXTRA

Til SAFEonNET® ERHVERV, Pro & Watch kan du tilkøbe følgende tillægsydelser

  • Virksomhedens brandvariationer

    • Sikring af variationer af din virksomheds navn, brand og domænenavn.

mere information

Brandvariationer er de variationer af din virksomheds navn, som virksomheden også er kendt under - fx i daglig tale eller når folk søger på din virksomheds navn online.

Eksempel: Er kunden Microsoft, kan brandvariationer fx være: Microsoft IT, Microsoft Danmark eller Microsoft IBM, microsoft.dk m.m.

  • Virksomhedens produktbrands

    • Sikring af navne på virksomhedens associerede produkter og ydelser.

mere information

Produktbrands er navne på produkter, underbrands eller ydelser associeret med din virksomhed.

Eksempel: Er kunden Microsoft, kan produktbrands fx være: Windows, Skype og Bing.

  • Variationer af produktbrands

    • Sikring af navnevariationer på associerede produkter og ydelser.

mere information

Variationer af produktbrands er de navnevariationer af virksomhedens associerede produkter, underbrands eller ydelser, de også er kendt under - fx i daglig tale eller når folk søger på dem online.

Eksempel: Er kunden Microsoft og produktbrandet Bing, kan variationer af produktbrands fx være: Bing søgemaskine, Bing online søgemaskine eller Bing søg.

  • Virksomhedens nøglepersoner

    • Sikring af navne på nøglepersoner associeret med virksomheden.
    • Får en nøgleperson dårlig omtale, vil der foretages en anmeldelse til Google for at få dette fjernet fra søgeresultaterne, hvis det stemmer overens med Google’s regler herom.

mere information

Nøglepersoner er de personer, der er associeret til eller kendt i forbindelse med virksomheden.

Eksempel: Er kunden Microsoft, kan en nøgleperson fx være Bill Gates.

  • Variationer af nøglepersoner

    • Sikring af navnevariationer på de til virksomheden associerede personer.
    • Får en nøgleperson dårlig omtale, vil der foretages en anmeldelse til Google for at få dette fjernet fra søgeresultaterne, hvis det stemmer overens med Google’s regler herom.

mere information

Variationer af nøglepersoner er de variationer af nøglepersonernes navne, som de også er kendt under - fx i daglig tale eller når folk søger på dem online.

Eksempel: Er kunden Microsoft og nøglepersonen Bill Gates, kan variationer af nøglepersoner fx være: William Henry Gates, Bill Gates Microsoft eller William Henry Gates Microsoft.

Er du interesseret i at høre mere?